This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als OEM uitrusting voor de Ducati 1199 Panigale, maar ook verkrijgbaar om je eigen motor naar een hoger plan te tillen. De Brembo M50 is een gegoten aluminium monoblock remklauw, ontworpen voor high-performance superbikes en amateurracers. Bij het ontwikkelen van de M50 is de focus gelegd op het zo laag mogelijk houden van het gewicht. Doordat de remklauwen onafgeveerd gewicht zijn, is dit extra belangrijk. Dankzij het gebruik van kleinere, zeer efficiënte zuigers en het selectief weghalen van materiaal zonder de stijfheid nadelig te beïnvloeden, zijn de M50 remklauwen 15% lichter dan de Brembo M4. Let op: De Brembo M50 remklauwen zijn ontworpen om het best tot hun recht te komen samen met een 17 RCS rempomp. De M50 is er in één uitvoering: 100 mm. Als stelregel kun je zeggen dat 100 mm op alle Europese motorfietsen met radiale remklauwen past en 108 mm op alle Japanse merken (maar bijvoorbeeld niet op de Yamaha R1 met 6-zuiger remklauwen). Maar om het zeker te weten, meet altijd de hart-tot-hart afstand van je huidige remklauwen op! Je kan ook altijd op de Brembo Brake Configurator kijken om te zien welke Brembo producten op jouw motor passen. Het kan zijn dat je een Brembo Caliper Spacer Kit nodig hebt. Meestal is dit het geval als je met grotere remschijven rijdt dan standaard het geval is. In dit document kun je vinden of je ook de spacers nodig hebt: Brembo Brake Caliper Spacer Kit chart. Bij deze remklauwen is een setje Brembo gesinterde remblokken inbegrepen.Houd er rekening mee dat deze remklauwen bedoeld zijn voor 2 losse remleidingen; één per remklauw. Kijk ook goed of de hoek van de fitting van je huidige remleidingen overeenkomt met de hoek van het schroefgat voor de banjobout op deze remklauwen. Het kan zijn dat je nieuwe remleidingen moet hebben voor het 100% goed past.
Een monoblock remklauw bestaat uit één deel, waarbij de zuigers vastzitten en naar elkaar toe bewegen. Dit zorgt voor extra stijfheid van de remklauw, waardoor er tijdens het remmen geen flex optreedt. Hierdoor heb je maximale remprestaties en gevoel.
De Brembo remklauwen die wij verkopen zijn er in twee verschillende montageafstanden: 100 mm en 108 mm. Remklauwen met 100mm passen op de meeste Europese motorfietsen (BMW, Ducati, KTM, Aprilia etc.) en 108mm is geschikt voor de meeste Japanse motorfietsen (Yamaha, Suzuki, Honda, Kawasaki)
Voor sommige motorfietsen is het nodig om een setje spacers aan te brengen tussen de voorvork en de remklauw zodat de remblokken goed op de remschijf vallen. Daarnaast moet je goed opletten dat de hoek/locatie van de banjobout voor de remleiding goed uitkomt voor jouw remleidingen.
De Brembo remklauwen die wij verkopen worden geleverd met een setje Standaard Brembo Gesinterde pads (tt2910hh).
U heeft uw review aangeboden ter goedkeuring.