Bestellingen

Ik heb net een bestelling geplaatst, kan ik nog iets wijzigen?
Wil je iets wijzigen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, het liefst per telefoon of via e-mail met “SPOED” in het mail onderwerp. Zo hebben wij de beste kans om je bestelling nog aan te kunnen passen.

Ik wil nog iets bestellen en jullie hebben mijn creditcardgegevens van een vorige bestelling, kun je die creditcard aanslaan?
Dit is helaas niet mogelijk voor ons, omdat wij een payment service provider gebruiken die creditcard gegevens beveiligt en anonimiseert.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?
Dat kan, probeer dan wel zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij proberen namelijk zo snel mogelijk je bestelling te verwerken en verzenden. Kunnen wij je bestelling niet meer annuleren? Dan kan je natuurlijk altijd je bestelling retour sturen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging gekregen. Hebben jullie mijn bestelling goed ontvangen?
Ben je doorverwezen naar de orderbevestiging pagina? Dan hebben wij je bestelling ontvangen. Als je geen bevestigingsmail ontvangen hebt dan zou deze ook nog in je spambox kunnen zitten. Wij raden aan om ons aan je toegestane contacten toe te voegen, zodat de volgende mail met track & trace code in je normale inbox terecht komt.

Ik heb een eigen bedrijf en wil graag een factuur zonder BTW, kan dit?
Helaas is dit bij ons niet mogelijk. Wij richten ons met onze webshop op consumentenverkoop, en ons systeem is derhalve niet ingericht om intracommunautaire leveringen mogelijk te maken.

Het product waar ik interesse in heb is "op voorraad" op uw website. Is deze dan ook echt op voorraad?
Heel simpel gezegd: ja! Onze website geeft de actuele voorraadstatus van ons magazijn weer.

Het product dat ik wil bestellen is volgens uw website niet op voorraad, heeft u het product misschien toch liggen?
Helaas niet, je kan wel contact met onze klantenservice opnemen. Zij kunnen voor jou uitzoeken of en wanneer het product weer leverbaar is!

Doen jullie aan pricematching?
Jazeker! Wij proberen zelf altijd al de best beschikbare prijs op onze website te hebben, maar mocht je een product elders goedkoper hebben gezien dan kijken wij op basis van de volgende voorwaarden of we de prijs kunnen matchen:
a) De concurrent heeft het product, in jouw maat en in dezelfde kleur, daadwerkelijk op voorraad liggen.
b) De concurrent hanteert geen tijdelijke korting waardoor het product goedkoper is dan bij ons.
c) Wij kunnen daadwerkelijk de prijs matchen zonder daarbij onder kost te gaan verkopen.

Hoe zie ik of het product dat ik wil op voorraad is?
Ieder product dat u in uw winkelmandje kunt plaatsen hebben wij op voorraad liggen. De maten die op voorraad zijn, zijn dikgedrukt op de productpagina.

Zijn de prijzen van jullie producten incl of excl BTW?
Onze producten staan altijd op de website inclusief btw.

Wat gebeurt er als ik een product heb gekocht met een prijsfout?
Je kan ervan uitgaan dat alle prijzen en aanbiedingen op de ChromeBurner website up-to-date en correct zijn. Het kan echter wel eens voorkomen dat er een foutje op de site staat. Zo kan een product onnodig duur zijn, of extreem goedkoop. We zorgen ervoor dat onze prijzen zo laag mogelijk zijn, maar als bijvoorbeeld een helm voor normaliter €900,- wordt verkocht, maar op ChromeBurner wordt geprijsd op €9.00,-, dan kan je er van uitgaan dat dit een fout is. Als dit het geval is, dan behoudt ChromeBurner het recht om het incorrecte overgemaakte bedrag terug te storten en het aangekochte product niet te verzenden. Natuurlijk komen wij je in dit geval tegemoet om onze fout goed te maken. Dit geldt ook voor promotionele artikelen en aanbiedingen.

Kom je er toch niet uit?


Geen probleem, onze klantenservice afdeling helpt je graag verder! Je kunt ons een mail sturen naar klantenservice@chromeburner.com of ons bellen op 073 200 80 20.
Heb je nog andere vragen? Klik dan op onderstaande knop om weer terug te gaan naar onze klantenservice pagina.