Garanties & Defecten

Hoe lang is de garantietermijn?
Dat verschilt per merk en per product! Meestal wordt dit bij de papieren van het product vermeld.

Mijn product is kapot aangekomen, wat kan ik doen?
Allereerst: wij vinden het vervelend om te horen dat je bestelling niet in goede staat is gearriveerd. Onze excuses daarvoor! Wanneer het product beschadigd is, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen we de beste oplossing bieden!

Hoe ziet de garantieprocedure eruit?
Zodra wij het kapotte product terug hebben gekregen zullen wij het opsturen naar de leverancier en zij zullen het repareren of vervangen. Wanneer wij een update hebben over jouw product houden wij je op de hoogte. De duur van de reparatie verschilt per leverancier.

Mijn product vertoont gebreken binnen de garantietermijn. Wat moet ik doen?
Voor alle producten in ons assortiment geldt de volledige fabrieksgarantie. Uiteraard helpen wij je om het probleem opgelost te krijgen door middel van een reparatie of vervanging van het defecte product. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zij zullen jouw garantieclaim voor je in behandeling nemen.

Kom je er toch niet uit?


Geen probleem neem dan contact met onze klantenservice afdeling op, wij helpen je graag verder! Je kan ons een mail sturen naar klantenservice@chromeburner.com of ons bellen op 073 200 80 20.
Heb je nog andere vragen? Klik dan op onderstaande knop om weer terug te gaan naar onze klantenservice pagina.