Gratis verzending vanaf €50,-
NL

Veelgestelde vragen

BESTELLINGEN

Ik heb net een bestelling geplaatst. Kan ik nog iets wijzigen?
Wij proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat wij nog wijzigingen kunnen aanbrengen in uw bestelling. Als u iets wilt wijzigen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten (liefst per telefoon) of via e-mail met "SPOED" in het e-mailonderwerp, zodat we de beste kans hebben uw bestelling nog aan te kunnen passen.

Ik wil nog iets bestellen en jullie hebben mijn creditcardgegevens van een vorige bestelling. Kun je die creditcard aanslaan?
Dit is helaas niet mogelijk voor ons, omdat wij een payment service provider gebruiken die creditcard gegevens beveiligt en anonimiseert.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?
Wij proberen bestellingen altijd zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Hierdoor kunnen wij niet garanderen dat wij nog wijzigingen kunnen aanbrengen in uw bestelling. Als u iets wilt wijzigen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten (liefst per telefoon) of via e-mail met "SPOED" in het e-mailonderwerp, zodat we de beste kans hebben uw bestelling nog aan te kunnen passen. Als wij uw bestelling niet meer konden annuleren, wees dan gerust dat uw bestelling altijd geretourneerd mag worden.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging gekregen. Hebben jullie mijn bestelling goed ontvangen?
Als u na het plaatsen van de bestelling bent doorverwezen naar de orderbevestigingspagina op onze website, dan hebben wij uw bestelling ontvangen. Als u geen bevestigingsemail heeft gekregen, wilt u dan uw spambox controleren? Het kan zijn dat onze email daar terecht is gekomen. Wij raden in dat geval ook aan om ons emailadres aan uw lijst met toegestane contacten toe te voegen, zodat u zeker weet dat u ook uw volgende email met track & trace code ontvangt.

Ik heb een eigen bedrijf en wil graag een factuur zonder BTW. Kan dit?
Helaas is dit bij ons niet mogelijk. Wij richten ons met onze webshop op consumentenverkoop, en ons systeem is derhalve niet ingericht om intracommunautaire leveringen mogelijk te maken.

Het product waar ik interesse in heb is "op voorraad" op uw website. Is deze dan ook echt op voorraad?
Heel simpel gezegd: ja! Onze website geeft de actuele voorraadstatus van ons magazijn weer.

Het product dat ik wil bestellen is volgens uw website niet op voorraad. Heeft u het product misschien toch liggen?
Onze website geeft de actuele voorraadstatus van ons magazijn weer. Dus als onze website aangeeft dat een product niet op voorraad is, dan is dit helaas ook echt het geval. Neem contact op met onze klantenservice, zij kunnen voor u uitzoeken of en wanneer het product weer leverbaar is!

Doen jullie aan pricematching?
Jazeker! Wij proberen zelf altijd al de best beschikbare prijs op onze website te hebben, maar mocht u een product elders goedkoper hebben gezien dan kijken wij op basis van de volgende voorwaarden of we de prijs kunnen matchen:

a) De concurrent heeft het product, in uw maat en in dezelfde kleur, daadwerkelijk op voorraad liggen.
b) De concurrent hanteert geen tijdelijke korting waardoor het product goedkoper is dan bij ons.
c) Wij kunnen daadwerkelijk de prijs matchen zonder daarbij onder kost te gaan verkopen.
d) Wij matchen geen prijzen van adverteerders of particulieren op eBay, Amazon, Bol.com of andere verkoopplatformen.

VERZENDING

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als u uw bestelling op werkdagen vóór 17:00 uur heeft geplaatst, zal deze dezelfde dag nog door ons worden verzonden en kunt u uw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Heeft u uw bestelling tussen vrijdag na 17:00 uur, of in het weekend geplaatst, dan verzenden wij uw bestelling op maandag en zal deze dinsdag bezorgd worden.

Wat berekenen jullie aan verzendkosten?
Binnen Nederland en België rekenen wij €7,20 verzendkosten, maar enkel als uw bestelling onder de €50,- is. Daarboven is verzending gratis.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als u uw bestelling op werkdagen vóór 17:00 uur heeft geplaatst, zal deze dezelfde dag nog door ons worden verzonden en kunt u uw bestelling de volgende dag in huis verwachten. Heeft u uw bestelling tussen op vrijdag na 17:00 uur, of in het weekend geplaatst, dan verzenden wij uw bestelling op maandag en zal deze dinsdag bezorgd worden.

Waar is mijn bestelling?
Nadat wij het pakket met uw bestelling gereed hebben gemaakt, stuurt ons systeem een e-mail met de track & trace code. Met die code kunt uw pakket volgen op de website van de vervoerder. Mocht er iets aan de hand lijken met uw pakket, neem dan contact op met onze klantenservice en zij zullen u verder helpen!

Waar kan ik mijn pakket traceren?
Nadat wij het pakket met uw bestelling gereed hebben gemaakt, stuurt ons systeem een e-mail met de track & trace code. Met die code kunt uw pakket volgen op de website van de vervoerder. Mocht er iets aan de hand lijken met uw pakket, neem dan contact op met onze klantenservice en zij zullen u verder helpen!

BETALINGEN

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
U kunt bij ons betalen met Visa, Mastercard, PayPal, iDeal, Bancontact, Apple Pay, KBC/CBC, Belfius, ING Homepay en met een handmatige bankoverschrijving.

De betaling met mijn creditcard lijkt niet door te komen. Wat is er aan de hand?
Weet u zeker dat uw uw creditcardgegevens goed heeft ingevuld en uw creditcard nog voldoende kredietruimte heeft? Dit zijn de meest voorkomende reden voor geweigerde betalingen. Als deze redenen niet de oorzaak kunnen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice: meestal kunnen zij zien of er een specifieke reden is waarom de betaling niet doorkomt.

RETOURVOORWAARDEN

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
U mag uw bestelde producten altijd retourneren, zonder opgaaf van reden. Onze volledige retourprocedure en alle retourvoorwaarden kunt u vinden op www.chromeburner.nl/bestellingen-retourneren

Kan ik een product gratis retourneren?
Onze Nederlandse klanten kunnen gebruikmaken van ons antwoordnummer (vermeld op ons retourformulier) en gratis retourneren. Onze Belgische klanten kunnen hier helaas geen gebruik van maken, u zult uw bestelling zelf terug moeten sturen naar ons (wij adviseren Bpost).

Ik heb een of meerdere producten geretourneerd. Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Wij proberen altijd retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, doorgaans lukt dit op dezelfde dag als dat ze bij ons binnen komen. Het kan echter voorkomen dat als het erg druk is, het ietsje langer duurt. Maar wij zorgen altijd dat uw uw terugbetaling binnen de wettelijke termijn ontvangt!

Kan ik mijn bestelde product omruilen voor een andere maat of kleur?
Uiteraard! Maakt u alstublieft gebruik van ons retourformulier, dat bijgesloten is bij uw bestelling. U kunt de nieuwe maat vast zelf bestellen en de eerste bestelling retourneren voor een terugbetaling, of u kunt het omruilen aan ons overlaten. Wil u dit duidelijk vermelden op het retourformulier?

GARANTIES EN DEFECTEN

Mijn product vertoont gebreken binnen de garantietermijn. Wat moet ik doen?
Voor alle producten in ons assortiment geldt de volledige fabrieksgarantie. Uiteraard helpen wij u om het probleem opgelost te krijgen, door middel van een reparatie of vervanging van het defecte product. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice, zij zullen uw garantieclaim voor u in behandeling nemen.

Mijn product is kapot aangekomen. Wat kan ik doen?
Allereerst: wij vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling niet in goede staat is gearriveerd. Onze excuses daarvoor! Wilt u in geval van een beschadigde levering contact opnemen met onze klantenservice en indien mogelijk foto's e-mailen van de schade? Dit helpt ons bij het zo snel mogelijk kunnen bieden van een oplossing.!

KORTINGEN EN ACTIES

Kan ik een kortingscode krijgen?
Onze acties en kortingen variëren per maand. Onze actieve kortingscodes kun je vinden op www.chromeburner.nl/kortingscodes

Ik heb een bestelling geplaatst en een kortingscode gebruikt, maar wil het product graag omruilen v oor een andere maat of kleur. Kan ik die kortingscode weer gebruiken?
Zo lang de kortingscode nog actief is, kunt u die gebruiken. Als de code niet meer actief is, neem dan even contact op met onze klantenservice en dan voorzien zij u van een nieuwe code om dezelfde korting op het nieuwe product weer te kunnen toepassen.

Ik heb een grote bestelling in mijn winkelwagentje klaar staan. Kan ik vanwege de grootte van die bestelling extra korting krijgen?
Wij hanteren met onze laagste prijsgarantie de beste prijzen voor alle producten op onze website. Wij kunnen niet hiernaast nog extra kortingen geven vanwege grote bestellingen of aantallen. Mocht u een product elders goedkoper hebben gevonden (en op voorraad), neem dan contact op met onze klantenservice met een verzoek om de prijs te matchen.

Ik ben net te laat om gebruik te maken van een actie die net afgelopen is. Kan ik er alsnog gebruik van maken?
In principe niet, maar we maken soms uitzonderingen voor klanten in speciale gevallen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Gratis verzending vanaf €50,-